انتشار مجموعه چهارجلدی هزار و یک شب توسط الهه رامشینی نویسنده سبزواری

 
الهه رامشینی بانوی نویسنده سبزواری  از چاپ مجموعه چهارجلدی کتابهای جدیدش خبر داد.
 
این فعال ادبی و فرهنگی سبزوار در گفتگو با مجله اینترنتی اسرارنامه گفت: این مجموعه چهارجلدی با نام های بازی تاج و تخت، روایت عشق، افسانه وحوش و افسانه پریان و در قالب مجموعه داستان های هزارویک شب به سفارش نشر آبشن نوشته شده است.
 
تصویرگری این کتاب ها را نیز فرشته رامشینی نقاش و دیگر نویسنده سبزواری انجام داده است.
 
در رزومه الهه رامشینی نگارش مجموعه دو جلدی دانستنی های ایران و جهان و دانستنی های حیوانات و مجموعه دو جلدی آیا می دانید؟( به سفارش نشر شهرزاد) نویسندگی مجموعه انیمیشن چهارقسمتی آموزش شهروندی(به سفارش شهرداری سبزوار)، همکاری در نگارش مجموعه سه جلدی کتاب های آموزشی کودکان، همکاری در نگارش کتاب باغ باقی(داستان خاطره ی ایثارگران دانشگاه حکیم سبزواری) و همکاری در کتاب دیوان امیرشاهی سبزواری (نشرفیروزی)که به تازگی توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد، دیده می شود.
 
همچنین فرشته رامشینی نویسنده، نقاش و شاعر سبزواری، دارای مدرک درجه یک و دو هنری است که تا به امروز بیش از 100 جلد کتاب در زمینه کودک و نوجوان تالیف کرده است، وی در زمینه نویسندگی برنامه های کودک و نوجوان تلویزیونی نیز فعالیت می کند و تا چندی پیش نویسندگی مجموعه محله رنگین کمان شبکه تهران را بر عهده داشت، همچنین این هنرمند سبزواری مدرس نقاشی است و چندین نمایشگاه انفرادی و دسته جمعی نقاشی در شهر تهران برپا کرده است.
 
گفتنی است نام و معرفی خانم ها فرشته و الهه رامشینی در فهرست هنرمندان سبزواربزرگ در بخش کاغذ کاهی مجله اینترنتی اسرارنامه درج شده است. برای مطالعه این فهرست هم اکنون به آدرس زیر مراجعه کنید:
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما