سندی نگران کننده از مهمترین پروژه توسعه ای غرب خراسان؛

سبزواری ها به این زودی منتظر راه آهن نباشند ، وزارت راه و شهرسازی وعده های نمایندگان را دور از تصور می داند!

کانال تلگرامی هزاردستان با انتشار سندی نگران کننده درباره یکی از مهمترین پروژه های توسعه ای غرب خراسان رضوی وعده های نمایندگان پیرامون افتتاح راه آهن سبزوار در آینده نزدیک را دروغ دانسته، زیرا اینطور که از سند ارائه شده توسط این کانال خبری بر می آید، معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح راه آهن سبزوار را به این زودی ها دور از تصور عنوان کرده است.
 
از آنجایی که مردم سبزوار سالهاست چشم انتظار راه آهن بوده اند و نمایندگان کنونی نیز وعده های زیادی برای به ثمر رسانیدن این پروژه مطرح کرده اند، انتشار چنین اسنادی در مقطع حساس کنونی، با روشن کردن اذهان عمومی درباره ادعاهای غیر واقعی و شعارگونه نمایندگان ممکن است بر سرنوشت انتخابات اسفند 98 تأثیری جدی بگذارد.
 
اسرارنامه در ادامه به انتشار بخش هایی از متن منتشر شده در کانال تلگرامی هزاردستان می پردازد:
 
 
⚠️سبزواری ها به این زودی منتظر راه آهن نباشند ، وزارت راه و شهرسازی وعده های دروغ نمایندگان سبزوار به مردم را دور از تصور می داند!
 
💢پروژه راه آهن سبزوار به همان اندازه که برای ساکنان این شهرستان، زیربنایی و مهم است برای نمایندگان، سیاسیون و نامزدهای انتخاباتی این خطه نیز رأی آور و کلیدی است. برای همین است که در چند ماه مانده به انتخابات مجلس یازدهم در اسفند۹۸ یکی از بیشترین وعده ها و مانورهای انتخاباتی دو نماینده کنونی سبزوار به موضوع راه آهن اختصاص دارد و بعضا باعث می شود آقایان به طمع رأی آوری از محل این پروژه از هول حلیم در دیگ بیافتند و وعده هایی بدهند که هر کسی می تواند تشخیص دهد این وعده ها باد هواست و جنبه تبلیغاتی دارد.
 
 💢اما اگر وعده ها طوری باشد که داد کارشناسان و معاونان وزارت راه و شهرسازی را نیز در آورد، دیگر نشان می دهد یا کسی که چنین وعده های دور از ذهنی را مطرح می کند، خیلی از ماجرا پرت است و از موضوع اطلاعات درست و واقع بینانه ای ندارد، یا مخاطبان خود را بیش از حد خام و ساده لوح فرض کرده است.
 
💢درست مانند وعده های اخیر رمضانعلی سبحانی فر درباره پیوستن سبزوار تا پایان امسال و نهایتا اوایل سال آینده به راه آهن سراسری. [خبرگزاری ایلنا –۹۸/۷/۲ کلیک کنید]
 
💢کانال های تلگرامی و دیگر فضاهای خبری منتسب به وی و یا خبرنگارانی که سبیلشان توسط ایشان چرب شده این خبر را با غرور و شکوه خاصی منتشر کرده اند. اما آیا واقعا احداث ۴۸ کیلومتر پروژه اتصال سبزوار به راه آهن سراسری از مسیر سلطان آباد و ساخت ایستگاه آن در حاشیه شهر سبزوار، اینطور که نمایندگانمان چند ماه مانده به انتخابات مجلس یازدهم سرخوشانه و با جدیت وعده می دهند، نزدیک است؟
 
💢ای کاش نزدیک بود و وعده این نماینده محترم این بار درست از آب در می آمد. اما متاسفانه این طور نیست. این را ما نمی گوییم، معاون وزیر راه و شهرسازی می گوید. او رسما طی نامه ای که تصویر آن را مشاهده می کنید اعلام کرده، با توجه به اینکه کل پروژه راه آهن سبزوار تا کنون فقط ۳۵ درصد پیشرفت داشته و ۶۵درصد کار با هزینه ای بالغ بر ۴۳۰میلیارد تومان باقی مانده است، تخصیص همه این بودجه و تکمیل تمام ۶۵ درصد باقی مانده کار حتی تا پایان سال ۹۹ هم دور از تصور است.
 
💢بنابراین، این طور که پیداست پروژه راه آهن سبزوار قرار است به قرن بعدی یعنی بعد از سال ۱۴۰۰ موکول شود و معلوم نیست باید چند انتخابات دیگر را ببیند و دستاویز چند نامزد و نماینده دیگر بشود تا با آن مانور انتخاباتی بدهند؟ 
 
💢یادمان است زمان انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ ستادهای اقای روحانی یک شعار معروف داشتند و می گفتند، «تا ۱۴۰۰ با روحانی». 
 
💢ای کاش می شد برای تکمیل پروژه راه آهن  سبزوار همین ۴۸ کیلومتر ناقابل که ظاهرا کوتاه ترین مسیر ریلی در دست احداث کشور نیز هست، پایانی قطعی در نظر بگیریم و بدانیم نمایندگان و کاندیداهای انتخابات سبزوار تا چه زمانی می توانند از این سوژه در تبلیغات هایشان استفاده کنند؟ مثلا تا ۱۴۱۰ با راه آهن؟ تا ۱۴۵۰ با راه آهن، تا ۱۵۰۰ با راه آهن؟ ...
 
شما مردم سبزوار بگویید، به نظرتان تا هزار و چند با راه آهن؟!
 
منبع: کانال تلگرامی هزاردستان
 
 
نظرت را بنویس
comments

خوش خیال

اکثر مردم سبزوار می دانستند این پروزه فقط جنبه تبلیغاتی دارد از زمان نمایندگی آقایان باغانی و فخر و بزرگیان و هراتی این بحث راه آهن مطرح بود واز اول کاملا مشخص بود که این موضوع غیر ممکن و دور از عقل است که یک قطار بیایید و 45 کیلومتر راه را طی طریق کند و دوباره برگردد سر جای خودش با کلی مسافر و بار تنها استان شدن سبزوار می تواند به این تراژدی ها پایان دهد وچاره ساز همه مشکلات باشد.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما