با شکوه ترین جشن زاد روز انقلاب

سردار داجلری: انقلاب ثابت کرد که تمام مکاتب در مقابل اسلام ناب محمدی شکست پذیر است

 براتعلی رجبی / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
فرمانده تیپ 47 مهندسی رزمی سپاه پاسداران در چهلمین جشن باشکوه انقلاب اسلامی در جمع مردم فهیم وشهید پرور دیار سربداران گفت: پیش بینی غربی ها این بود که مکاتب جدید می تواند جایگزین دین شود و دقیقا حرف فوکویاما درکتاب «پایان تاریخ» که ادیان دیگر کارایی ندارند و نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند را مورد تاکید قرار دادند اما انقلاب اسلامی ثابت کرد که تمام مکاتب در مقابل اسلام ناب محمدی شکست پذیر است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه سردار محمد رضا داجلری روز دوشنبه 22 بهمن ماه 1397 در زادروز چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برما واجب است که با گوشت، خون و تک تک سلولهایمان از انقلاب اسلامی دفاع کنیم  که با آمدنش  مانع بزرگی شد برای لیبرال دموکراتها که در خیال باطل خود فکر می کردند می توانند یکه تازی کنند وجای دین را بگیرند. پس هرکس در هر لباس و گرایشی در مقابل انقلاب بایستد مطمئنا محکوم به شکست است.
 
وی افزود: دهه60 که اوج درگیری های داخلی، محاصره اقتصادی و8سال جنگ تحمیلی را داشتیم مردم فهیم وشهید پرور ما ثابت کردند که همیشه پای آرمان های انقلاب ایسستاده اند و دست از انقلاب بر نمی دارند و تاکنون هم این روند ادامه داشته است.
 
این فرمانده سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی در بدو پیروزی توانست کارهای زیر بنایی از جمله آب آشامیدنی، برق، تلفن و درمان را برای روستاییان انجام دهد و قدم هایی را برای محرومیت زدایی  بردارد. روزگاری که در این کشور پزشکان بنگلادشی، فیلیپینی، هندی و پاکستانی طبابت می کردند اما امروزما خودمان توریست درمانی داریم و دانشمندان وجوانان انقلابی ما توانسته اند رتبه های یک رقمی ودو رقمی را در دنیا کسب کنند.
 
سردارمحدرضا داجلری گفت: با همه این اوصاف مشکلاتی هم داریم که با همت بالا می توانیم آنها را رفع کنیم. باید قوای سه گانه رصد کنند و کسانی را که می توانند با همت بزرگ خود انقلاب را در تارک تاریخ بدرخشانند را بر سر کار بگذارند.
 
فرمانده تیپ 47 مهندسی رزمی سپاه پاسداران تصریح کرد: مسائل گرانی، تورم و مسائل بیکاری خواسته انقلاب نیست. ذات انقلاب پیشرو بودن، مبارزه با فساد و تبعیض و الگو شدن در جهان است.
 
داجلری افزود: آمریکایی ها گفتند که انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خودش را نمی بیند، سردمداران غربی الکی حرفی را نمی زنند اینها نشسته اند با تمام مشاوران اقتصادی و سیاسی خودشان سناریو و دستور را نوشته اند که این کار را انجام دهند و استارتش را هم در دی ماه سال گذشته زدند اما با هوشیاری شما ملت بزرگوار نتوانستند مقاصدشان را پیش ببرند.
 
وی اظهار داشت: کسانی که عاشق تفکرات لیبرالیسم و نظریه فوکویاما هستند به ما می گویند دست بردارید و بیایید با آمریکا سازش کنید اینها همانهایی هستند که سر به بردگی غرب دارند امروز باید مبارزه خستگی ناپذیرمان را ادامه بدهیم تا به جهانیان بفهمانیم که ذات انقلاب مبارزه با اشرافی گری کثیف ،دفاع از مستضعفان جهان و وفاق ملی در سطح کشور است.
 
محمدرضا داجلری ادامه داد: چرا نمی خواهیم بعضی مشکلات کوچک را حل بکنیم؟ وقتی توانسته ایم که موشک نقطه زن ایجاد کنیم وقتی توانسته ایم در مسائل علمی حرف اول را بزنیم، چگونه نمی توانیم مشکل گوشت مرغ و دام طیور را حل بکنیم و مجبور شده ایم که از قرقیزستان، قزاقستان، استرالیا و برزیل گوشت وارد بکنیم و صف های طویل برای گوشت ایجاد کنیم. مسئولین سه قوا باید برای محرومیت زدایی تلاش بکنند.
 
 
فرمانده تیپ 47 مهندسی رزمی سپاه پاسداران در پایان گفت: وقتی که انقلاب کوبا پیروز شد یکی از کسانی که می توانست انقلاب را در کنار فیدل کاسترو هدایت کند «ارنستو چه گوارا» بود. «چه گوارا» مرد بزرگ انقلابی آمریکای لاتین اعتقاد داشت کشوری که پیروز شده باید کار شبانه روزی بکند تا جایی که وقتی مسئولین عالی رتبه اروپا می خواستند با وی ملاقات بکنند از طرف دفتر وی ساعت 2نصف شب را معین کردند. برادران ما از چه گوارای مارکسیست عقب تر نیستیم چرا که ما علی و امامان معصوم را داریم و نباید این مشکلات را داشته باشیم. همین شهید شوشتری که فرزند این دیار بود در سیستان وبلوچستان شبانه روز خدمت کرد و تا جایی که توانست محرومیت زدایی کرد و برای مردم شغل ایجاد کرد.
 
گفتنی است در پایان راهپیمایی22بهمن، مردم دیار سربداران با خواندن قطعنامه  با آرمانهای امام راحل و جانشین به حق ایشان تجدید بیعت کردند.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما